ТЕАТАРСКИ СОРОСПИН Кога се работи за театар, и оној вистинскио и оној политичкиот, јасно е дека главна улога во тоа има ЛУСТРИРАНИОТ КОДОШ Владимир Милчин.
  Објавено на
share

Кога се работи за театар, и оној вистинскио и оној политичкиот, јасно е дека главна улога во тоа има ЛУСТРИРАНИОТ КОДОШ Владимир Милчин.

Милчин кодошот веднаш “констатира“ дека се работело за “културолошки геноцид“!!! Стандардно, тој веднаш вметнува политика на дневнополитичко ниво, семтајки дека е ова реваншизам кон него. Бидејки, нели, “во претставата се влоожени пари, труд и ентузијазам“.

Лично за трудот и ентузијазмот не можам да ценам, ама за парите е јасно. Хонорарот на Владимир Кодош Милчин за секој од претставите во Таетарот за деца и младинци е 5.000 евра, или 310.000 денари. Кога сме кај парите, неговата сопруга е задолжителна хонорарка, бидејки го прави преводот на текстовите за сите негови претстави. Значи, да вложени се пари. Ама од Министерството за култура на Република Македонија кон семејството Милчиновци во висина од 15-тина илјади евра.

Но, парата лапната од овој ненароден режим на диктаторот Грујо, не е најзабавната страна од овој СОРОСПИН на сороспиите.

Да одиме со ред.

Најнапред, срамота е кога режисерот кодош покажува дека не го знае толкувањето на македонските зборови. Не знае што значи зборот реваншизам! Оти, каков е тој реваншизам каде Министерството “му се свети“ одобрувајки му и плакајки му 3 (три) претстави во 2 (две) години. И тоа само во ова мало театарче. Има ли некој друг таков изреваншизиран режисер во државава?

Исто така, најнапред треба да се знае дека “Младинската сцена“ има вкупно 2 (две) претстави! И, види чудо, сите 2 (две) претстави се на Владимир Милчин. Значи, 100% од репертоарот на “Младинската сцена“ му припаѓа на кодошот. Значи ептен, нај, супер, многу изревашизиран соросоид. За изминатата сезона, режимот на диктаторот Грујо му финасирал 3 (три) претстави, од кој едната во МНТ и двете во “Детскиов“ тетатар. Инаку, за вкупно три претстави конкурирал и за сите е платен. 100% просек немал ни Коби Брајант во најсветлите мигови на кариерата.

Министерството на годишно ниво плаќа и овозможува 3 (три) претстави во Театарот за деца и млади. Од тие три, две се на Милчин. Од тие три, само една е за деца. А, основата на тој театар се претстави за деца. Младинци можат да апсолвираат претстави и во Драмски и во Комедија и во МНТ.

Се ова говори дека Татарот за деца и младинци во Скопје бил приватна прчија (со државни пари) на Милчин, Сорос и СДСМ. Тој театар, да се потсетиме и да не играме на кратка меморија, основан е од Љубомир Чадиковски. Таканаречениот “Тато“ (така го викале во театарот) е најблизок пријател на Трифун Костовски, висок функционер на СДСМ, пратеник во Собранието од страна на СДСМ и тогашен Претседател на ФК Вардар

mala

Доскорешниот директр на тој театар Драган Довлев е еден од неталентираните, но дипломирани, студенти во класата на професорот кодош Владимир Милчин. Кај својот студент Милчин со години си ги пласирал сите морбидни претстави што требале да му го одмилат животот на секој младинец кај нас.

gol

Натаму,  наградата која така гордо Милчин ја соопштува за една од неговите две претстави е добиена на фестивал во Крагуевац под тежок притисок на соросовите инсталации во Србија.

Двете претсави што до пред малку беа на репертоарот на “Младинската сцена“, узурпирајки го театарот наменет за деца од школска и претшколска возраст, се “Заспаниот Разум раѓа чудовишта“ и “Нашиот клас“. И двете претстави имаат ист ефект. Премиерата и репризата се со полна сала. На премиерата била дури и “младинката“ Гордана Стошиќ, а на првите две претстави се изнаредиле сите роднини и партиски активисти што морале, за момент, да бидат младинци. Но, по тоа, евиденцијата на касата на театарот вели дека на ниту една претстава немало продандено повеќе од 20 билети, а во просек 10 или помалку. Колку што ми е познато, Милчин америкнољубецот знае каква е судбината на претставите на Бродвеј кои немаат гледачи.

nashiot klas foto 5

Настрана од финансискиот ефект, нели во современо капитаистичко општество сме втурнати од нашите мудри политичари, естетски овие две претстави (и текстови) се окарактеризирани како мрачна, морбидна и темна “естетика“. Милчин кодошот во желбата за морбидно влијание врз младината во Македонија отишол дотаму што за идната сезона ја предложил претставата на русинот Николај Ердман “Самоубиец“ пишана во 1928-ма година. Знаејки ги искуствата со самоубиствата на неговите актерки од тетатарот “Зелена гуска“, кои без некој поголем повод се џиткаа од тогашната карабина на 22-катницата на сегашната МРТВ,  “Самоубиец“ е само логично продолжување на неговиот морбиден и мрачен приод кон младината на Република Македонија.

nashiot klas foto 5

Инаку политички, Владе Кодош Милчин комплетната екипа од неговите претстави ја одеше на анти-влади ни протести против Владата која го товела со 7-8.000 евра по претстава (вклучувајки ја и “преведувачката“). Па така, тоа не биле ниту претстава, ниту актери, ниту режија за театар за Д Е Ц А, ами политичка подземна организација која ги мотивира младите да станат деструктивни, мрачни и темни до ниво на колективни самоубиства.

Знаејки ги овие досегашни и идната најавеа претстава на Милчин, прашањето е која од овие претстави е за младинци? “Самоубиство“ ли? И, која категорија на луѓе се младинци, кога најновите истражувања кажуваат дека девојчиња на 8-9 години влегуваат во пубертет. Од зима во лето директ! Без пролет.  Ако веќе се младинци, каде се тука претставите за љубов, дружба, игри, патувања, прво раскинување?!?!?

Исто така, ако е тоа Театар за Деца без претстави за деца, која е сврхата. Од детските бајки, најморбоден момент мене (и на моите деца кога беа мали) им беше убиството на мајката на Бамби од страна на ловџијата. На лошиот ловџија. Овдека лошиот ловџија е внатре во театарот и не  ги убива ликовите како Бамби, ами самите деца консументи на театарската претстава.

vladimirmmm third

Крајно, трите персони од “фелата“ што веднаш јавно застанаа против Братислав Димитров. Едниот е италијанец. Тој не го третирам. Другиот е Срџан Јаничиевиќ кој тврди дека неговата претсава се игра 20 години! Да, се игра, ама е ДЕТСКА претстава. Каква тоа има врска со морбидната Младинска сцена? И третиот лик е Биљана Радиноска која е одбиена за претстава која ја предложила! Зошто е одбиена? Па затоа што предложила да се игра Шекспир. Во драмата играат 30 лика, а кој бил во Детскиот театар знае дека таму после 4-от лик се прави гужва како на “Север“ кога гостува Пелистер.

Миленко Неделковски




КОМЕНТАРИ




Copyright Jadi Burek © 2013 - сите права се задржани